poniedziałek, 26 listopada 2012

Kidman z wytartą twarzą




akryl na płótnie 100X70 cm

26 listopada pogoda była wyśmienita, takiej nikt nie pamiętał o tej porze dawno, jak zwykle nieco nieobecny wszedłem do swojejpracowni, w głowie miałem jeszcze resztki snu. Mama we śnie opiekowałasię Basią.Trudno powiedzieć czy zmarli mogą niepokoić, Mama była całe życiepoświęcona i dobra ale życie i śmierć przenika się jedną chwilą, awięc powód do niepokoju jest zawsze.Później odwiedziła mnie również już nie we śnie kobieta w średnim wieku bardzo pogodna,blondynka mama Michała, sąsiada spod 4, rozmawialiśmy chwilę odzisiajszym obrazie, o aktorce Nicole Kidman w filmieInni,na tle maszyny do szycia singer.Taką maszynę pamiętam z domu rodzinnego, mama na niej szyła. Na obrazie była taka maszyna w tle ale zamalowałem ją...

  Mama Michała powiedziała, że cale życie żyła razem, a teraz przez budowę metra, żyje osobno. Jej mąż wynajmuje małe mieszkanko obok mojej pracowni powyżej na piętrze.To tym bardziej trudne że żyją osobno właśnie wtedy kiedy czas zaczyna płynąć jakby szybciej. To poza prawami ale czas przyspiesza. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz