piątek, 23 listopada 2012

przyjemności bożole albo kim są diabły


akryl na papierze kredowym 65X46 cm

Będąc pod wpływem zawieszenia jakie daje zajmowanie się sztuką, zadumałem się nieco nad taką fotografią ze spacerów po Włochach. Przedstawia ona letnie popołudnie i trójkę młodocianych na moje oko 16 letnich chłopców, kąpiących się w miejscu zabronionym i wychodzących z tego miejsca. ... złamali zakaz, ale zaznali przyjemności podsyconej zakazem, podniecającej, niewinnej szybkiej i bez śladu... przyjemności bożole, złapałem to ale raz i co wydaje się łatwe jest trudne, nie sposób siebie powtórzyć i motyw i obraz mnie przerosły, nie udało mi się wyjść na kolor, szarości niemrawe, kim są diabły. Nie mówię o medialnych historiach z podwórka, mówię o krzywdzie na sercu. Kim są diabły...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz