poniedziałek, 21 stycznia 2013

luźny związek


colage / olej na płycie pliśniowej, papier, pisak permanentny 76X55

Malarskie zapiski / W poniedziałek rozdęte ja między dziesiątą a szesnastą.
Przeskakuje z szeleszczących papierów kredowych na papier maszynowy z lat 50. Sortuję, przebieram. Szkice zapiski, plamy i skrawki. Wszystko minęło, było. Sesje malarskie z Basią nad brzegiem morza. Sesje na obrzeżach Włodawy, kiedy ze skołatanym sercem wypatrywałem przyszłości w kredycie mieszkaniowym i skłócony z rodziną spędzałem tam święta w mieszkaniu Bola i Beci. Teraz wspólnie z przyjaciółmi przygotowuję we Włodawskiej bibliotece zapis tamtego czasu plus kilka wątków dodatkowych. Sesje w kącie, w rogu pokoju. Teraz sesje na Pużańskiej. Wraca geometria i kolor, wracają ekspresjoniści. Para na czerwonym świetle wypatruje rozlaną plamę. Sfotografowałem ich nad brzegiem u mnie to staw Koziorożca u Was jezioro Białe. Równie dobrze mógłbym go nazwać czerwone światło dla kredytów mieszkaniowych i w dalszym ciągu tytuł byłby w luźnym związku. A więc w luźnym związku czy luźny związek też może być.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz