poniedziałek, 29 lipca 2013

Basia w Chatam

olej na półtnie 80X120
Tego dnia poszliśmy do Chatham.  Krępowałem się wyciągać obiektyw w stronę ludzie więc wymyśliłem że puszczę przed sobą Basię na hulajnodze że niby ją fotografuje. Tak też zrobiłem. Dlaczego wybrałem starszego człowieka który przystanął na chwilę na progu, zastanawiając się czy 50 funtów free jest dla niego, nie wiem.  Nie zajmuje mnie to aż tak szczególnie zważywszy na fakt że większość ludzie też nie zajmuje gdzie patrzą i po co. Jednak w trakcie analizy okazało się że czerwony kolor kół hulajnogi, Basi kokarda, wydobywają z otoczenia pozostałe czerwone akcenty. Zrobił się obraz o ruchu i bezruchu, o dzieciństwie i starości oraz o wyprzedaży. Tak jakby że wszyscy się zużywamy czy coś w tym stylu. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz