niedziela, 19 stycznia 2014

Bracia Rosjanie opuszczają nas

28X32 cm olej na papierze
Widmo bezwładu
Legnica pustoszała w 1993 roku, ostatnie składy kierowały się w stronę wielkiej Rosji. Nasi bracia opuszczali nas gdyż zmieniał się klimat. Szło ocieplenie. Znowu zostaliśmy sami. Patrzyliśmy na gwiazdy a każda z nich była przeklęta. Skażona krwią i terrorem. Na co dzień byli to ludzie tacy jak my jak ja. Nie mogę powiedzieć że brak mi energii, jestem człowiekiem energicznym na granicy szaleństwa powiedziałbym nawet.
Zwolnili mnie z roboty. Jakoś na początku września. Czesław powiedział mi tylko zdawkowo – Jasiu musimy Cię zwolnić – Widziałem że ciężko mu patrzy z oczu – Musimy przyspieszyć – Mówił jakby bardziej do siebie a ja przecierałem coraz bardziej oczy. – Biedny Czesław był wplątany w swoje nowe stanowisku, dzisiaj wiem że tak miało być i bynajmniej nie rozpamiętuje. Ten czas bezpowrotnie odjechał na wschód. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz