piątek, 29 listopada 2013

Pejzaż z Topniejącym Lodowcem


25X30 cm  / akrylic on canvas


Co mają góry wspólnego z morzem. Same niewiele, tyle że z gór woda spływa do morz i oceanów. A co góry lodowe mają wspólnego z nami. Mają dużo pokazują że jak jest cieplej między nami to zmienia się świat. Ociepla się klimat i nas kiedyś to ocieplanie może po prostu utopić i dlatego ważne jest aby opanować dobrze żywioł wody, bo woda to życie. A życie trzeba brać na pełnym ślizgu. Czy wiecie kto tak postępuje. Otóż tak postępuje tylko mistrz i to nie taki krajowy, lecz prawdziwy europejski a nawet światowy. Taki mistrz tak postępuje i ja takiego mistrza poznałem. Nie powiem kto gdyż jak mnie tylko zalajkuje od razu się wyda, to też jeśli się nie domyślicie to ja Wam i tak nie ujawnię. Zachowam dyskrecję, a dlatego że są sprawy istotne w życiu i im należy służyć. W każdym bądź razie widziałem mistrza, jaki ma maszt jak rozkłada żagiel i jak frunie lekko muskając morze bałtyckie aż do Pucka i z powrotem. Widziałem. Jak uczył swoją dziewczynę stania na nogach, na desce i przekładania masztu. Widziałem jak czekał na 5 w skali boforta. Patrzył daleko w morze i wiedział skąd przyjdzie wiatr. Jak się coś kocha bez pamięci na cale życie to się wie takie rzeczy.
Tymczasem nadchodzą święta i czas promocji i prezentów. Zaobserwowałem taki trend w obrazach że te zielona są jakby milsze oku i milsze dla portfela. Bliższe naturze. Człowiek jest tak nauczony że jak widzi zielone idzie możliwe że o to chodzi w zielonym kolorze z obrazów. Ale czy tak naprawdę da się coś wykalkulować. Jeśli chodzi o zaskakujący samego siebie obraz. Jeśli obraz nie zaskoczy czy warto się nim zajmować. Hm. Przewidywalność jest nudna i jałowa, a duszenie się we własnym sosie prowadzi do zapaści.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz