piątek, 20 września 2013

zmiana ustroju w Jaworze

olej na papierze 28X56 cm

…Najpierw ta siostra. Pielęgniarka, musiałem mieć ponad sześć lat. Nas na sali też sześciu. Moje łózko przy drzwiach a ona wieczorami przychodziła tylko do mnie. Ja byłem najbliżej. Albo to ona wcześniej mnie tam ułożyła lub nie pamiętam dlaczego. Możliwe że nie chodziło o łóżko.  Ta siostra przychodziła do mnie siadała na brzegu poprawiała mi kołdrę, czułość ciepło i kobiecość wypełniła mnie po całości. Nie pamiętam czy mi coś opowiadała, ale była. Musiała być piękna ale nie umiem powiedzieć czy zwróciłbym wówczas uwagę na inną kobietę. Ta wieczorna okoliczność była dla mnie dziwnie podniecająca. Choć w ciągu dania nie myślałem o wieczorze. Dzień wypełniał mnie chodziłem do szkoły jak inne dzieci, na rehabilitację, ćwiczenia, zajęcia, terapie, oraz zajęcia pozalekcyjne … 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz