czwartek, 5 września 2013

domniemana kobiet



olej na papierze 31X25 cm / kolekcja prywatna


Właściwie to chyba już odwołanie się do klasyki, pewna Brytyjska artystka wsławiła się pracą taką mianowicie że postawiła namiot. W rzeczywistości jeden w przenośni postawiła ich dużo więcej. Ale ten jeden konkretny dla stu kilku facetów z którymi spała. Rzecz wydała się skandaliczna czy szokująca. Co wydarzyło się dalej wie tylko ona i ktoś kto kupił tą pracę nadając jej rynkowej wartości. Artysta ma prawo obnażyć się nawet posunąć się jeszcze bardziej w bezwstydzie, takoż i ja się zatem posuwam oto pomyślałem i wydaje mi się to zabawne na dziś aby porozmawiać z klasyką po malarsku. Notatki sporządziłem, w których zamieściłem portrety domniemanych kobiet z którymi nie sypiałem planuje taki cykl. Myślę iż liczba 9 będzie zadowalająca…



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz