czwartek, 19 września 2013

Zaraz Cię Zjem

pisak permanentny, akryl 29X21 cm

Jest tyle rzeczy których nie dam rady już opisać. Zatrzymuje się na chwilę, daje play i widzę że życie rozłazi mi się na wiele stron. – Janusz czekam kiedy napiszesz książkę. A więc jeśli powstanie to za namową Doroty. Nie mogę jednak pominąć Karusi i Basi, bo na co dzień największe wsparcie mam właśnie tu. Mam czterdzieści dwa lata jestem dyplomowanym malarzem, magistrem sztuki jak mówią i właśnie przestałem przynosić regularny dochód do domu. Co dotychczas było nie do pomyślenia. Również dla mnie, zwłaszcza kiedy związywałem sobie na szyi kredyt na 30 lat. Teraz jak się okazuje istnieje taka możliwość iż w oczekiwaniu co przyniesie życie zaczynam bardziej kierować uwagę na siebie. Staję się niejako artystą uznaję że moje życie ma wartość bardziej uniwersalną, jest już nie tylko dla mnie. Jełem tedy rozpatrywać koleje swojego losu i szukać w nich co zrozumiałem paliwa do napisania tej książki. Wszyscy moi znajomi wszyscy ludzie których wcześniej widziałem spotkałem zaczeli pchać się lub cofać. Kto, kiedy dlaczego. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz